رضوان

یه کم تماشا ... یه کم تفکر ... یه کم همت

رضوان

یه کم تماشا ... یه کم تفکر ... یه کم همت

پدرم روضه ی رضوان به دو گندم بفروخت

ناخلف باشم اگر من نفروشم به جویی


مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

وب + لاگ در یک جمله سایت اینترنتی شخصی شماست. سایتی که در آن کمک ابزارهای فرصت ساز هزاره سوم از اندیشه احساس خود نسبت به آدم عالم می نویسید ؛ همه یا بخشی از خود واقعی یا آنچه می دانید می خواهید را به اشتراک می گذارید ؛ متن صدا تصاویر ثابت متحرک را بکار می گیرید تا در جامعه مجازی با قلم مجازی به نوعی تعریف منظم منسجم دست پیدا کنید. در سخن از واقعیتهای پیرامون می گوییم جهان مجازی را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک می کنیم

قسمتهای مختلف وبلاگ

وبلاگ دارای دو قسمت اصلی زمان دار است. یادداشت قسمت اصلی تولید محتوا و نظر بعنوان بخش تکمیلی محتوای وبلاگ را تشکیل می دهد. یادداشت آغاز گفتگو و نظرات ارجاعاتی معنادار با ماهیت قضاوت و داوری هستند. تجربه ای که صلاحیت های ارتباطاتی را به چالش می کشد و فرصتی برای تصویر داوری های دیگران است.

نظرات همیشه محتوای مفیدی ندارند. در بسیاری از موارد تنها بیان کننده توجه وبگرد به وبلاگی دیگر و دعوتنامه ای برای حضور در وبلاگ دیگری محسوب میشود. این حداقل نیز حاوی ارزشهای انگیزشی در تقویت ارتباطات است و البته همه این فعالیتها به زبان شیرین هستند.

گاهی نظرات در حوزه ارتباطات انسانی از یادداشت اهمیت بیشتری برای وبلاگنویس دارد تا حدی که مسیر یادداشتهای بعدی وبلاگ را تعیین می کند.

تعریف دیگر وبلاگ

در باره تعریف وبلاگ موارد دیگری نیز باید اضافه کرد تا به بخش گسترده تری از معنای وبلاگ احاطه پیدا کنیم. در وبلاگ فرد خود موضوع است. جذابیت از همینجا آغاز می شود. اکنون که فناوری اطلاعات با مظهر جهانی خود یعنی ، مرزهای جغرافیایی و سیاسی را تا حدی برچیده ، فرصتی برای بیان آنچه نیاز به بیان آن داریم و شرایط مانع آن بوده به وجود آمده است . انسان گمشده در میان هیاهوی فناوری و اخبار سیاسی و اقتصادی فرصت بروز در عرصه های نوین اجتماعی را می یابد.

نفوذ وبلاگ در فرهنگ و اندیشه مردم

اینترنت با وبلاگ به فرهنگ مردم روی خوش نشان داد و به صاحبان فرهنگ ، اندیشه و احساس فرصت حضور داد.

سادگی وبلاگنویسی

سادگی وبلاگنویسی فرصت حضور غیرمتخصصان در محیط وب را فراهم کرد. تا پیش از آن سازمانها و موسسات و شرکتها و تشکل ها با هویت حقوقی در اینترنت جولان می دادند. نشریات الکترونیک راهی برای نویسندگان حرفه ای و نیمه حرفه ای باز کرد. با وبلاگ دروازه اینترنت بر روی همگان گشوده شد. هویت مجازی انسانی شکل گرفت. گرچه نخستین مسافران این کشتی نخبگان بودند ولی در اندک زمانی ابتکار فناوری اطلاعات و ارتباطات در هزاره سوم همه گیر شد و خود به مسیر و ابزار نخبه پروری بدل گردید.

انتشار افکارتان در وبلاگ

شما با وبلاگ امکان انتشار هر آنچه میخواهید را دارید و از این حیث روزنامه نگارید و چون در باره خود و دیگران می نویسید متناسب با سوژه ها در قالب گروههای موضوعی متنوعی بازیابی میشوید ، تعلق پیدا می کنید و به شما تعلق پیدا می کنند. روند تحقق جامعه مجازی از میان همین تعلقات می گذردو نادیده گرفتن آن چون نادیده گرفتن شیرازه جامعه مجازی است.

  • همت

نظرات  (۱)

Hey no creo que ser fan del reggeton sea un buen motivo para eliminar a un candidato...Digo, hay de reggeton a reggeton... como hay de "rock" a &qcou;rotk"... o de jazz a jazz o de... sepa la chingada el estilo de musica que les guste...Igual hay de Vegetarian Grincore Metal, a Vegetarian Grincore Metal.Ahora, eliminarlo por hacer un video con una cancion tan pesima... esa si que es una buena razon.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی